در وکالت قابل مشاهده است اما در داده ها وجود ندارد: مهاجران و افراد دارای معلولیت
نوشته شده توسط : jvnproc

نجین مصطفی مانند هر جوان 20 ساله ای به طور مرتب توییت و اینستاگرام می نویسد. اما بر خلاف بسیاری از همسالانش، او با یک روزنامه‌نگار مشهور بین‌المللی کتابی را نوشت، جایزه معتبری برای فعالیت دریافت کرد و در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد.

نوجین، یک پناهنده سوری کرد، تبدیل به یک مدافع قدرتمند برای جوانان پناهنده و افراد دارای معلولیت شده است. پشتوانه پلت فرم حمایت او، داستان مهاجرت قابل توجه خود Nujeen است. نوجین که با فلج مغزی به دنیا آمد، در سن 16 سالگی از جنگ داخلی سوریه فرار کرد و 5600 کیلومتر (3500 مایل) را با ویلچری که خواهر بزرگترش آن را هل داد، طی کرد و در نهایت در آلمان مستقر شد. او در طول سفر خود، هنگامی که با رسانه ها به اشتراک گذاشت که انگلیسی را با تماشای Days of our Lives، طولانی ترین سریال تلویزیونی آمریکایی، یاد گرفته، مخاطبان تلویزیون را مجذوب خود کرد.

نوجین به عنوان یک مدافع و یک فرد دارای معلولیت تلاش می کند تا نیازها و کمک های مهاجران معلول را نمایان کند. با این حال، در آمارهای رسمی در سراسر جهان، نوجین و سایر مهاجران دارای معلولیت عمدتا نامرئی هستند.

حمایت از افراد دارای معلولیت در طول سال مورد نیاز است، اما در روز جهانی افراد دارای معلولیت (3 دسامبر) برجسته شده است. مهم نیست که چه زمانی حمایت از افراد دارای معلولیت انجام می شود، مهم است که به طور منظم به این موضوع توجه شود که این گروه - که شامل مهاجران دارای معلولیت می شود - معمولاً در مجموعه داده های رسمی نادیده گرفته می شود، نشان داده نمی شود یا اصلاً وجود ندارد. حمایت از افراد دارای معلولیت همچنین به معنای حمایت از جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها در این گروه است، زیرا اگر شما حساب نشده باشید، به حساب نمی‌آیید.

چرا داده های مربوط به ناتوانی و مهاجرت مهم است؟

سیاست گذاران ملی و محلی، مدارس، برنامه ریزان شهری، آژانس های خدمات اجتماعی و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات دیگر بر داده های مربوط به معلولیت تکیه می کنند. آنها باید طیف وسیعی از وظایف را از تخصیص بودجه برای برنامه ها و پروژه های ناتوانی و/یا مهاجرت تا طراحی خط مشی های شامل معلولیت و برنامه ریزی و تعیین محدوده مناسب بر اساس تعداد افراد دارای معلولیت در یک منطقه و نوع معلولیت آنها انجام دهند.

سخن نهایی

بله معلولیت محدودیت نیست. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه مهاجرت و معلولیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: